شایعه: NFS: Most Wanted 2 در راه است
 
GB25 IS COMING
 
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : محمد امیرجانی

به نظر می رسد بازی بعدی شرکت EA از سری بازی های Need For Speed قسمت دوم بازی بسیار محبوب Most Wanted باشد.سایت خرده فروش افریقایی BT Games این بازی را در لیست پیش فروش خود قرار داده و می توان Need for Speed: Most Wanted 2 پیش خرید کرد.

-

فعلا هیچ تاریخ عرضه ای و یا پلتفرم های مقصد برای این بازی از سوی BT Games مشخص نشده است. به نظر می رسد که شرکت Criterion خالق سری Burnout و سازنده عنوان موفق Need for Speed: Hot Pursuit این بار وظیفه ساخت Most Wanted 2 را برعهده بگیرد. تابستان سال گذشته بود که شرکت Criterion اقدام به استخدام نیرو برای ساخت یک بازی ریسینگ Open World کرد.

-

به نظر می رسد که این سایت خرده فروش قابل اطمینان باشد. چون قبلا هم اطلاعاتی از بازی Jak & Daxter HD Collection قبل از معرفی رسمی توسط سونی لیک کرده بود که درست از اب در امد. و اخیرا هم همین کار را برای «فضای مرده‌ی ۳» انجام داده و آن را برای پیش فروش قرار داده است.  باید منتظر خبر های بیشتر از EA باشیم. به احتمال زیاد Most Wanted 2 در E3 2012 رونمایی خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

Welcome...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک گیم بالا 25
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GB25 IS COMING و آدرس gamebala25.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 22772
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1